Informace
Prodloužená záruka a Náhodné poškození a odcizení
Jak postupovat v případě pojistné události?
V případě pojistné události zavolá klient na zákaznickou linku +420 283 002 868, kde mu naši pracovníci poradí nejbližší servisní místo, kde bude pojištěný výrobek na náklady Pojišťovny opraven.
Pokud se jedná o velký či nepřenosný přístroj, může být zajištěna oprava servisním technikem přímo u klienta doma nebo případně zařízena služba Pick up Service - vyzvednutí přístroje z domácnosti klienta.
Klient zašle vyplněný formulář Nahlášení škodní události na adresu Pojišťovny, současně s tím také vždy následující doklady:
- Kopii dokladu o sjednaném pojištění, doklad musí obsahovat výrobní číslo (popř. IMEI) pojištěného přístroje
- Kopii nabývacího dokladu (účet, faktura) k pojištěnému přístroji
V případě pojistné události „Odcizení“ ještě klient přiloží:
-
Originál nabývacího dokladu (účet, faktura) k pojištěnému přístroji
-
Policejní zprávu, pokud není k dispozici, potvrzení o nahlášení události policii, s uvedeným referenčním číslem. Dokument musí, v případě odcizení mobilního telefonu, obsahovat informaci o zablokování IMEI telefonu v síti všech operátorů působících v ČR.
Potřebujete poradit? Naši pracovníci jsou Vám k dispozici:
Linka péče o zákazníky
Tel: +420 283 002 868 (pracovní doba Po-Pá, 9-17 hodin)
Email: property@allianz-assistance.cz
Web: www.allianz-assistance.cz
CYKLO ASISTENCE
CYKLO ASISTENCE je asistenční pomoc cyklistům při poruše či nehodě kola, kdy odvezeme zákazníka a jeho porouchané kolo, ať už do servisu, či hotelu nebo domů – až do limitu 2 000 Kč.
Služba zahrnuje až 3 zásahy ročně.
Linka péče o zákazníky
Tel: +420 283 002 828 (non-stop)